f-ord at det er et FE. Over tid holder mange FE kort prisen lige så godt som custom AIBs :)
edit: tilføjede en smiley!
f-ord at det er et FE. Over tid holder mange FE kort prisen lige så godt som custom AIBs :)
edit: tilføjede en smiley!
Tænkte nu mere med FE blower style er ikke lige en stille køler så skal man ud enten og ha en custom luft el. AIO el. gå med vandblok.
PCB på FE kortsne er helt i top intet det.
Hvorfor understøtter nvidia ikke Freesync??? Jeg er SÅ træt af at vente på Vega og at vi skal være låst pga skærmvalg... ☹
der kan da ikke være ved med at være 25 stk. tilbage ..
gad også godt have et men tænker jeg ikke får meget for mit 1080 nu :(
der kan da ikke være ved med at være 25 stk. tilbage ..
gad også godt have et men tænker jeg ikke får meget for mit 1080 nu :(
Nu har tilbuds priser jo generelt ingen indflydelse på brugt priser, så 1080 vil nu stadig ligge i et leje mellem 3000-3500 afhængigt af hvor du sælger det.
#29 tak
Jeg er selv stadig i tvivl om jeg skal beholde min ordre. Har en 120 Hz 1080p skærm og kun en 500 w psu. Har heldigvis nogle dage før de sender
#42 Ringe hvis de ikke sender noget ud.
Kunne være sjovt at finde tidspunktet hvor de 25 kort er reserveret.
M.Beier og nCa. Hvad tid har i fået jeres ordrekvittering?
#48 Kunne du ikke vente til den 10. maj? For da jeg skrev til dem, sagde de at jeg var i anden leveringsrunde, som var dem der fik tilsendt det 10. maj.
Rent juridisk når de tilbyder en vare på siden og du betaler med dit dankort (også selvom pengene ikke er trukket), så har i indgået en aftale.
Så #76 du er fuldt berettiget til at få kortet til den tilbudte pris. Skulle de mod forventning prøve at snige sig ud af aftalen, så er det bare at tage den videre til Forbrugerklagenævnet, da du har loven på din side.
Fik et opkald i dag, udskudt til slutningen af maj... Det giver mig så et helt andet problem... Hvor længe må sådan noget ligge i pakkeboks? Jeg skal 3 uger til Asien 😳
Der må være nogen der kender nogen 🙂
Jeg har faktisk også besluttet mig for at lade mit smutte. Hvis der er nogen, som vil købe den til det vilde pris af 4700 kr så snart den lander (6 juni har jeg fået at vide), kan den afhentes i Haderslev eller sendes på købers regning. Vil også meget gerne vide det senest søndag aften...
Jeg tester selvfølgelig for coil whine inden :)
Det samme her. Tror først at de bliver sendt i dag, da jeg ikke har fået T&T endnu.