Moderator
Tilføjet:
07-05-2017 00:40:32
Svar/Indlæg:
589/101
Hej HWT,
For et stykke tid siden, da jeg spillede Bf1 oplevede jeg, at efter et stykke så gik min skærm i sort. Dette skete hver gang jeg spillede, nogle skete hurtigt, andre gange skete det efter et stykke tid. I den forbindelse testede jeg først om det var min CPU der var synderen, da den var OC'ed. Jeg downclockede den, og testede den med Prime95, men her var der intet underligt at bemærke. Efterfølgende testede jeg med HeavenBenchmark, men kunne ej heller her fremmane, at min skærm gå i sort.
Derfor måtte det være mit Bf1 der var synderen, så det fik en helt frisk re-install. Dette hjalp heller ikke.. Jeg fjernede derfor alle mine grafik drivers fra computeren, og installerede det på nyt igen, men dette hjalp ej heller ikke.
Det sidste stykke tid har jeg dog ikke spillet, hvorfor jeg ikke længere lagde mærke til det. Nu sætter jeg så Diablo III på, og det er nu blevet endnu værre.. Det går i sort efter få minutter, hvor min skærm siger "Intet signal", men alt lyd fortsætter.. Når dette sker er der intet at gøre end, at genstarte min PC.. Derfor tænker jeg at høre jer, om I har haft prøvet noget ligne, eller om jeg bare er et enkeltstående tilfælde? Grafikkortet er helt nøjagtigt et Asus Strix RX 470 AMD.
Håber I kan hjælpe, for resten af nettet synes jeg ikke at kunde..
Hilsen
Gerner