Du kan altså godt køre en Freesync skærm med et nvidia kort 🙂
købe min Acer XB270HUA?
#24 jeg købte den der 279 model... efter 10 dage fik den blue led error og kunne hverken tænde eller noget som helst... Asus Danmark var komplet ubrugelig!! Jeg måttede fortælle dem ikke mindre end 8 gange, OTTE GANGE i telefonen at den altså ikke gad at tænde og at led dioden der normalt lyser hvid eller rød, altså lyste blåt. Først sagde de at jeg løj og det var først da jeg sagde jeg sagtens kunne sende billede eller skype video med dem at de ligesom sagde at så måtte jeg jo bare aflevere den der hvor jeg har købt den og så reklamere over den. Nej tak sagde jeg til dem og så spurgte de hvad jeg mente med det, hvor jeg så svarede at jeg fandme da ikke gad at begynde at reklamere på en skærm som efter 10 dage, til en pris på over 6000 kr. går i stykker.. Hell no. Power kunne også først ombytte den til en ny efter 14 dage, ret snedigt for havde jeg sagt ja, var jeg uden for de 14dages returret, Heldigvis returnerede jeg skærmen og fik pengene retur. Aldrig asus igen ØV.
Jeg venter på at Dell lige tager sig sammen og laver en ny model af deres S2716DG, eller at den bliver sat ned i pris.. synes 4k er for meget for en skærm kun med TN, den SKAL have IPS når man er oppe i det prisleje.
Virkelig SKOD oplevelse med en ellers rigtig fed skærm. 😕