jeg har lavet et lille utility som jeg senere vil intergre i Project Mercury.
"Performance Diagnostics" gennemgaar nogle opsaetnings punkter i windows for at se om din maskine er sat korrekt op til performance og ikke indehodler daarlige tweaks
Ting den checker - at du har en page file slaaet til - at du ikke har saet disabling page executive - at du ikke har sat din maskine op til at sikkerheds slette pagefil ved shutdown (Tager tid) - at du ikke har slaet alrge system cache til.
Den aendre ingenting for dig men giver blot an advarsel. hvis den ikke melder noget er dit system ok. det er stadigvaek en utroligt begraenset GUI
Fint værktøj - dog er det jo ikke noget de fleste slut-brugere justere på. Måske du kan ligge ind noget strømstyring, sådan at den sætter fra Balanced til Max performance, hvor balanced er Windows default i mange situationer.
Jeg har set folk anbefale underlige optimets some fees iobit crap bla her paa hwt of hol. Med dette tool kan du live faa en extra !enimg on Det nu er godt nok
Hvortid hat du ikke set erm shadow something anefale at slaa pagefil fra.
Anyway dette er !en til at bliver lagy ind I project Mercury some et check ved opstart