#23 - Desværre ikke 4 stænger, kører 2x16 😕
Men aye, dual rank Samsung b-die.
Meeeen, er ret sikker på at det ikke er helt 100% stabilt. Der har været et par små kinks.
F.eks. bliver min facebook tabben, i browseren, stuck til tider atm. Og fik et enkelt 'stun' tidligere i PerformanceTest (sjovt nok efter at testen var færdig, og jeg gik ind for at se nogle resultater). WoW kørte overraskende godt i raid lige nu her, det spil er ellers normalt meget RAM specifik (eller nærmere, der skal ikke meget til for at crashe det, i det mindste tidligere).
Har tweaket lidt op af dagen, så om det stadig er sådan ved jeg ikke helt.. Because.. studies! Have to study! *insert sad smiley*
Men smider en memtest på natten over, så kommer jeg tilbage med resultatet i morgen ^^
Timings leger jeg stadig lidt med, CPU'en gerne vil have hele tal, åbenbart. Hvis man bruger ulige timings, så bliver de blot sat op til nærmeste lige tal.
De har godt nok meget arbejde foran sig, både AMD & diverse fabrikanter.
-------------------------------
Edit:
Oh! Mener også at 1007 BIOS'en stadig kører 1T, og kan ikke ændres til 2T på nuværende tidspunkt (som RAM'mene er lavet til), som har at gøre med at CPU'en forcer 1. Derp. Om end der dog har været et par 2T Beta BIOS'er.
Men det er lovende for fremtiden, måske bliver det ikke helt umuligt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DjeavleN d. 11-05-2017 20:54:24.