#5 - #7
Jeg er stadigt i vildrede. Aner ikke hvad det er.
#5 Hvis du læser #0 igen kan det ikke lyde så tilfældigt som du gør det til.
#6 Har været alt det igennem. Stadigt det samme ved opstart.
Har fulgt med i jeres svar og er (desværre) stadigt igang med at finde ud af hvad f* der foregår.
Når den først er startet op så kører den derud af.
Havde et par hangups før at jeg fik Win10 opdateret til at den gad genkende GPU som 1050ti istedet for basic win10driver (troede selv det ram relatered)
For det meste lader det til at jeg skal starte den op ved at holde powerup inde imens at jeg tænder for PSU ( Kan ikke være sundt )
Efter bios update genknder mobo kun mit ram som 2100mhz ( Ikke det store problem lige nu da jeg stadigt bare er igang med at få et funktionelt system )
Har ikke meget forstand på hvordan volt og watt skal ligge på cpu og ram, men de er alle en del over når jeg læser dem i bios og med hwmonitor.
Ikke en total opdatering, bare for at sige at jeg stadigt er her op sætter pris på jeres svar.
Men ville self ikke skrive før at jeg selv havde nyt og havde søgt på hvad jeg nu har forstand på selv.
More to come når jeg er helt færdig med windowsupdate ( som forøvrigt tager en f*cking evighed nu omstunder ... Jesus christ )
God storebededag 😲
Nu hænger jeg imellem PSU eller mine ram som ikke er på AsRock´s QVL liste.
Edit: #2 - #7 Nåh jah .... Har en anden PSU men også en gammel en . Den har så kun 4 pin 12 volt stik, burde virke, men det er en kineser jeg har hustlet nede fra vores storskraldsrum engang.
Den virker på det system jeg har "taget" min enermax fra, men er ikke sikker på at den kan levere til mit Ryzen. Nogen indvendinger ?
Og Jah, min enermax fungerer fint med mit gamle system som er:
Intel processor, Bundkort Gigabyte GA-965P-DS39
Hyper-X DDR3 ram x2.
GPU: 2x Saphire 1950Pro i Crossfire.
64GB SSD.
3x 500GB 2.5" sata3.
Og så den Enermax PSU.
Kan ikke mindes jeg havde nogle hangups med den på det tidspunkt.
(og har ikke haft det den sidste uge siden jeg fik den renset for støv )
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af LeaKim d. 12-05-2017 22:53:48.