Efter mange forsøg og extrem dårlig service ved Yousee, har jeg valgt at gå over til Ewii, (Waoo) og får en 100/100.
Magen til dårlig service skal man lede længe efter, som den man får ved Yousee.
Selv i dag da jeg ringede for at opsige vores bredbånd, var en dårlig oplevelse. Yousee spørg.. Hvorfor vil du opsige dit abonnement, Mit svar.... Det er fordi jeg har dårlig internet der mister forbindelse både trådløs og den kablet computer, + det modem jeg har er extremt dårligt. (Har fået det skiftet 3 gange.) og sidder med deres nyeste.
Så begynder manden at snakke om vores TV og vores valgfrie kanaler. Jeg siger hvad det har med vores internet at gøre??? Han svare ikke rigtig på det men han blev med at snakke om vores TV pakke.
Jeg sagde at det giver jo ingen mening dette her, jeg vil kun opsige Bredbånd, skal jeg opsige tv er det igenmen vores antenne forening.
Han sagde lige et øjeblik og satte mig på hold... Tralalala (vente musik) ups jeg blev lagt på...... jeg ringede op igen og fik en anden supporter, jeg sagde at jeg vil opsige bredbånd,, og da han gik ind på vores konto kunne han se at det var modtaget at Bredbånd var blevet opsagt + vores valgfrie kanaler.... Fuck en klaphat ham den første jeg fik fat i 🤡
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 15-05-2017 19:10:47.