Ja, undskyld, det gik lige galt med min sidste post, så jeg slettede alt tekst ... Og da jeg så også lige pludseligt måtte foretage mig noget arbejdsrelateret, hvilket jo så er svært at undslå sig, da jeg ligesom var på arbejde, så er det kommet til at stå som et tomt indlæg ... Beklager.
Det jeg ville høre om, det er om nedenstående setup er fornuftigt i forhold til eSport, samtidigt med at det også gerne skulle åbne mulighed for at spille andre, og mere krævende, titler, på et fornuftigt niveau, og med i hvert fald middel til høj settings
Og om setup'et er sådan nogenlunde fremtidssikret.
Jeg har ladet mig inspirere af MSI Trident, da knægten gerne skulle kunne tage PC'en med fra og til efterskole, og med offentlig transport, på en bare nogenlunde ubesværet måde.
Setup'et er:
Kabinet: Fractal Design Node 202 m/PSU
Bundkort: MSI B250I Gaming Pro AC
CPU: Core i5-7600K
CPU køler: Noctua NH-L9i
Ram: Corsair Vengeance LPX 2x8Gb 2400MHz
SSD: Samsung 850 EVO MZ-75E500 500 GB
GPU: ZOTAC GeForce GTX 1070 Mini (8 GB)
Styresystem: Windows 10 Home
Skærm: ASUS MG248Q (1080p, 144Hz, 1ms)
Tastatur: Corsair Gaming STRAFE Mechanical Silent
Mus: Razer DeathAdder Elite
Musemåtte: Razer Destructor 2 Expert Hard Gaming Mouse Mat
Headset: Razer ManO'War 7.1
Ser det rimeligt fornuftigt ud?
Modtager gerne ændringsforslag, især er jeg nok noget på herrens mark når vi snakker om mus, musemåtte og headset, det må bare nok helst ikke blive dyrere, da setup'et pt. ligger til at koste 15.002 kr. billigst (ifølge EDBpriser), og det er nok lige der beløbsgrænsen ligger.
Også meget gerne en vurdering af, om disse ting virkeligt kan proppes ind i kabinettet og fungere sammen, og ikke mindst om hvorvidt den PSU der hører til kabinettet, kan give strøm nok til det der skal i kabinettet?
(Især spørgsmålene i ovenstående afsnit, er for mig en rigtig godt grund til, at ønske jeg kunne købe det sat sammen hos en professionel forhandler, så ville der nemlig ikke være tvivlsspørgsmål omkring det, så var det sat sammen og testet til at fungere ... Men det ville så nok fordyre setup'et med 2-3.000 kr., og det sgi' en god sjat penge).
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Akker d. 21-05-2017 10:43:43.