RMA hos LG - erfaringer?

Webshop/producenter d.  19. maj. 2017, skrevet af Verdenshersker
Vist: 2804 gange.

Verdenshersker
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
19-05-2017 12:10:48
Svar/Indlæg:
3636/386
Hey,

Min skærm, jeg havde købt gennem Proshop, er nu røget videre til LG.
Hvad er jeres erfaringer med det?

Den havde en vertikal grøn streg fra top til bund midt på skærmen. Den er stadig under de to år, men hvad tror I, jeg kan forvente?

Hvor lang tid tager sådan en proces?
Ombytter de skærmen til en ny?
peterlmad
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2017 12:33:47
Svar/Indlæg:
981/138
Nu ved jeg ikke med LG, men lyder til det var nødagtigt samme problem med min eizo skærm som jeg sendte ind til proshop, de sendte den så videre til eizo, som åbenbart ikke har kunne lave den, for jeg fik alle mine 3100 kroner retur fra proshop og skærmen var lidt over 2 år gammel, (men eizo yder op til 5 års garanti) :D

Det tog så godt nok noget tid 3-4 uger.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af peterlmad d. 19-05-2017 12:34:16.


Verdenshersker
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
19-05-2017 12:49:58
Svar/Indlæg:
3636/386
Shit, håber ikke jeg skal undvære en skærm så længe :( Det ville være super øv!

Men meget god stil med pengene retur


Labze
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2017 08:51:28
Svar/Indlæg:
164/24
Jeg har for nylig haft en glimrende erfaring med LG. Jeg købte i december måned et LG B6V. Her i starten af maj opdagede jeg 3 stuck pixels som der spontant var dukket op.

Jeg valgte at tage kontakt direkte til LG igennem deres kundeservice for at undgå Elgiganten som mellem mand. Jeg kom hurtig igennem og blev bedt om at tage nogen billeder og sende til deres email. Der gik ikke engang en time før de havde oprettet en sag, hvor der ville komme en og reparerer det på stedet. Vi aftalte tidspunkt osv. men på dagen blev jeg ringet op hvor han sagde at selve panelet var på restordre og de har den regel at hvis de ikke kan reparerer det inden for 2 uger så kan man få et nyt. Så han kom og hentede TV'et og jeg kunne tage direkte ned i Elgiganten og hente et nyt.

Så vidt som jeg kunne læse mig frem til er der dog forskel på deres garanti afhængig af skærmtype. Men en vertikal stribe på tværs bliver nok dækket uanset hvad. Jeg tror ventetiden afhænger af, hvor hurtigt Proshop sætter sagen igang.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Labze d. 20-05-2017 08:55:25.