Jeg har brug lidt hjælp til at få min lyd i gang igen på min maskine. Eller bare i gang, da jeg aldrig har brugt lydkortet...
Bundkort: Asrock 970m Pro3 nyeste bios Windows 10 x64 Har prøvet med Asrocks drivere til lydkortet Har prøvet med realteks egne (er nyere) Winamp er genintalleret et hav af gange Foobar er geninstalleret nogle gange Teamspeak er geninstalleret nogle gange Jeg har forsøgt med et Virtual Audio Card, det melder også fejl, når det skal linkes til Realtek.
Jeg fandt et forum med brugere som havde oplevet rettighederne havde ændret sig, så har kørt denne: @echo off subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=f /grant=system=f subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=f /grant=system=f subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=f /grant=system=f subinacl /subdirectories %windir% /grant=administrators=f /grant=system=f @Echo ========================= @Echo Finished. @Echo ========================= @pause
Jeg har ikke et andet lydkort at teste med desværre. Jeg er på ingen måde i retning af at geninstallere windows.
Jeg tænker at det har noget med WDM/Direct sound driveren at gøre.
I får lige et par billeder af til at visualisere mit problem.
Device Manager
Foobar fejl
Foobar indstillinger for "output"
Lydegenskaber "afspilning"
Teamspeak
Teamspeak indstillinger (forsøgt at afspille testlyd)
Winamp fejl
Winamp indstillinger
Tråden blev redigeret 4 gange, sidst af Boomboy d. 21-05-2017 17:51:01.