Nice work.... Tillykke med den nye hardware. 🙂
Fedt du gad lave en worklog ift. opgradering 🙂
Lækker opdatering 🙂
Hvad er dine load temps?
Jeg er imponeret over hvor meget du får kølet på så lidt radiatorplads 🙂 Lækkert!
Jeg er imponeret over hvor meget du får kølet på så lidt radiatorplads 🙂 Lækkert!
Ja der er mange der mener at der skal en masse radiator plads til, men det hele holdes nu ganske fint kold, også nok til at jeg kan presse det hele til sit yderste.
Måske det hjælper en del at den 120mm er så sindsygt tyk 😛
en ting med ram , de snakker om overgang til ddr5 allerede 2018/19 :) , , men fede ram
Ja der er mange der mener at der skal en masse radiator plads til, men det hele holdes nu ganske fint kold, også nok til at jeg kan presse det hele til sit yderste.
Måske det hjælper en del at den 120mm er så sindsygt tyk 😛
Lige PT. kører jeg også selv både GFX og en i5'er over en 30 mm 240 rad, så jeg kender godt til det. Jeg har så ikke OC'et mit overhovedet, men det er dejlig stille, og bliver holdt tilpas køligt 😀
Og ja, det hjælper helt sikkert at din 120 mm er så tyk
Billeder uploadet i fuld opløsning + side der ikke kan finde ud af at skalere dem = :no: :no:
Billeder uploadet i fuld opløsning + side der ikke kan finde ud af at skalere dem = :no: :no:
HWT skalerer dem selv
HWT skalerer dem selv
De vises som 4096x2304 hos mig i Chrome.
Billederne blæses også op i fuld opløsning her. Har aldrig oplevet at HWT.dk selv skalerede billeder.
Tillykke med opgraderingen. Voldsomt bundkort du har valgt dig. Håber det er en sample ;)
#16 Ud over at det kan ligne et juletræ fra thansen, hvad kan det så det berettiger prisen?