For 2 uger siden fik jeg fantastisk hjælp til et nyt grafikkort. Grundet min dovenskab fik jeg ikke lige sat det i. Men det viste sig at det var til mit held. For vi fik ubudne gæster og min computer forsvandt med dem. De fandt dog ikke det nye grafikkort. Så jeg har et GTX 1060 6GB, men ingen computer.
Jeg har snakket med forsikringen, og jeg får ca. 5000 (til computer). Jeg har herefter kigget lidt omkring samt fået muligheden for at få et kabinet og en psu.
Kabinet: Cooler master et eller andet til micro-atx (får af en ven)
vent en uges tid hvis du kan, Computex er i denne uge og det ser ud til at helved bryder løs mellem AMD og intel godt nok inden for HEDT/server, men hvem hvad der sker med resten af ders lineup
hvis ikke du kan vente så skift cpuen ud med en 7700k så du kan overclocke hvis du får løst
jeg personlig har aldrig harft meget fidus to coolermasters psuer. Mange vil sikkert sige at den fin nok til dit brug
Som regel er Computex ligesom et præsidentielt dekret - det er en hensigtserklæring. Eller en paperlaunch. Der bliver aldrig udgivet noget direkte til forhandlere lige efter C-tex.