Sad lige og ville printe en gls seddel og kan se at Gul og Gratis og dba har stoppet deres samarbejde med GLS- Doa og Postnord har de dog stadig samarbejde med. Og dba vil kun lave gls fragt sedler på de annoncer man har oprettet hos dem. Vær lige opmærksom på det når i skal sende i fremtiden..
#Alle, jeg tænker der har været noget opdatering ect på GLS tidligere, for som #4 kunne jeg ikke vælge GLS, GLS var slet ikke en mulighed, men godt det er kommet op igen 😉
#19 tilladelse ? Haha .. ja ok, for det handler bestemt ikke om at jeg er uforstående overfor kritikken tråden skal fyldes med , når det startede med at skulle være en venlig påmindelse om at gls ikke virkede . Men join da resten af kritikkerne - sådan er vi mennesker jo, så " tør øjnene",
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Dreier d. 01-06-2017 07:47:32.
#21 det er da fuldstændig underordnet hvad jeg startede med at skrive. Om GLS så var gået konkurs, GLS virkede ikke og deres logo var desuden fjernet da jeg forsøgte at printe en label, og jeg er jo tydeligvis ikke den eneste der bemærket at gls var væk. Dem der så allerede har skrevet at gls virker fint, har jo ikke mistet noget på min antagelse. Og i er også stadig i live hele bunken. Alt andet efter vi har fundet ud af at det virker igen er jo unødig kritik for noget som skulle have været ment som en venlig reminder, men det er hvad man får for at forsøge at hjælpe. ALT skal vendes og drejes til negativt pis eller kritik nu hvor vi ikke længere kan holde os til trådens oprigtige grund. Sådan er hwt blevet.
#20 Når du kommer med et angreb på #17, fordi han svarer på dit spørgsmål, så får du igen at samme skuffe. Jeg synes ikke at han skrev nedladende eller hånende, men det kan du jo tolke som du vil - og gjorde.
Arbejder i samme hus som GulogGratis og der er ikke droppet nogen samarbejder mht pakkeforsendelser. I går blev der blot opdateret på betalingsdelen for de forskellige pakke services, så det er sandsynligt man har "ramt" siden, mens opdateringen har været i gang og ikke fuldført 🙂