Problem med Mafia 3 - ideer?

Spil d.  13. juni. 2017, skrevet af Burgurne
Vist: 1604 gange.

Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2017 21:01:35
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Efter DLC'en "Faster Baby Faster" udkom, er jeg startet forfra i spillet (som opdaterede sig siden sidst jeg spillede).
Der er en enkelt mission, den vil have jeg gennemfører, men det kan ikke lade sig gøre ☹
Det er den mission der hedder Alma Diaz River Row
https://www.youtube.com/watch?...
Jeg kan vælge missionen, men når jeg ankommer til stedet, er der ingen bad guys, og ingen truck at stjæle.
Nogen der ved, om denne mission er et MUST for at fuldføre spillet? Jeg kan ikke huske jeg havde problemer med missioner sidst jeg spillede det, men nu er der som sagt købt en DLC, samt spillet er opdateret, så måske er det årsagen?

Tiden skal jo gå med noget, indtil det nye Wolfenstein ankommer til oktober 😛
martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2017 09:55:18
Svar/Indlæg:
2076/119
Jeg har oplevet flere missioner som jeg ikke må gennemføre i spillet og ind til videre går det fint, men jeg er så heller ikke helt færdig med spillet, jeg syntes dog spillet er blevet meget mærkeligt efter "Faster Baby Faster" fx virker min xboks controller ikke mere, og får voldsomme lag ind i mellem :s


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2017 14:19:54
Svar/Indlæg:
5874/1287
#1 Okay. Min Xbox-controller virker stadig fint, og spillet som helhed kører også fint nok.
Det er jo ikke fordi jeg ikke MÅ gennemføre den omtalte mission, men det kan ikke lade sig gøre, når nu scriptet til bad guys og trucken ikke vil sætte i gang. Bilen jeg skal stjæle, er der simpelthen ikke! 😢



martinbg
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2017 19:12:10
Svar/Indlæg:
2076/119
ja okay mytisk

håber du finder en løsning :)


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
14-06-2017 19:47:30
Svar/Indlæg:
1442/81
Jeg ville prøve at afinstallere det hele (Beholde savegames) og lave en nyinstallation. Det kunne jo være der var sket en uregistreret fejl et sted.