#4 enig, det er en smagssag. Men for dælen, hvor er Horizon Zero Dawn fedt. Og Death Stranding bliver episk. Btw, så har jeg både en ps og en xbox, så er ikke dedikeret fan. Men spiller nu en gang mest på ps, da spillene fanger mig mere
Et sted hvor XBox klart vinder over PS er at den har indbygget UHD Blueray drev. Det fatter jeg simpelthen ikke at Sony har været så nærrige at spare væk. Det alene kunne være årsagen til at købe en XBox One S eller X.
Husker tydeligt i de gamle dage hvor stort Xbox online delen var i forhold til PS og man skulle betale på Xbox delen. Det fik en hel del os nogle af mine venner til at tage PS ind. Men online delen var så meget bedre end PS og med tiden måtte PS også ind i betalings delen for at gør brug af det samme.
#5 Ja Horizon er fedt, spiller det hos en makker. :)
Jeg har en PS4 (ikke Pro) og bruger den stort set ikke, og jeg har en Xbox One, som jeg bruger ind i mellem. Bruger min PC til ca. 90% af min "gaming-tid".
Desværre lider jeg af "DET SKAL JEG DA HA"-syndrom, så jeg ender sgu nok med at købe en Xbox One X, især fordi et par af deres play Anywhere-titler som jeg er interesseret i også kan spilles på min PC...