Right - beklager ventetiden, men det dersens liv udenfor internettet behøvede opmærksomhed.
Jeg tror spørgsmålene som er blevet stillet bliver besvaret i følgende:
Vi bor i en gammel og delt lejlighed, og der er super mange wifi netværk i bygningen ved siden af.
Folk hernede er under oplyste, for at sige det mildt, og tror at blot fordi man har et kabel, suger man al båndbredden (Netlimiter er installeret på maskinen, og jeg hiver egentligt blot min 3. del af hvad der er tilgængeligt).
Jeg jager et stærkt wifi kort, da jeg vil mane den til jorden med at "kabel suger alt båndbredden" - pt. kører jeg med powerline netværk (Virker forrygende, skal det nævnes!), men for at sømme fast at det ikke er kablingen der er problemet overfor dem jeg bor med, ville jeg investere i noget wifi kort som ikke ville få nogle problemer med RF støj, og stadig vil fungere tip-top på en desktop maskine.
Hvis jeg kører på wifi, og fjerner begrænsningen, ville de forhåbentligt hurtigt stoppe med at klage over at der sidder et kabel istedet 🤣
Jeg har dog været i dialog med vores godfather (udlejer), og har fået hans ord på at den ene person som ikke fatter en meter, egentligt bare skal lukke i.