Jeg fik lavet lidt test igår, og jeg må simpelthen bare give #18 og #19 ret. Syntes godt jeg kan mærke i baggrunden at der er lidt mere "juice" til systemet. Cinebench kørte næsten dobbelt så stærkt, men ja også dobbelt op på kerner. Jeg kunne dog i Valley og Heaven bench se at manglende hastighed på 5960x gav skuffende res. Har ikke haft tid til at få den til at køre 4.0 stabilt endnu men håber sandelig på det er realistisk. Men hold da kæft jeg er en noob til OC. får BSOD konstant.
Har btw. oc den til 4.0 og med ram på 2600, ved core volt standard. Gætter på den skal op men har ikke fundet ud af hvordan, kan vælge manuelt men ikke indstille den. 😐
Det er meget federe at sige man har en 5960x i stedet for 6700k! 😀
¤22 Ja jeg har forsøgt mig lidt frem. Har en h100 v2 fra corsair der holder den på 32 idle hvilket ikke er wauw men godkendt da vi har 25 grader i lejligheden disse dage hehe ...
Er dog ikke lykkedes med at OC den endnu. Den gider ikke lege med mig desværre. Jeg vil gerne have den til at kører stabit på 4.0 så det godkendt. Den behøver ikke blive overdrevet presset.
#9 Det er for det meste DX11.
Fx. Prøvede jeg en Xeon e5-2658-v3 med Rainbow og der så jeg 14 tråde aktive og kørende med mere end min 20% i de svageste tråde og cpu var konstant loaded mellem 30-55%.
har fået dyret op på 4.5 på 1,25 volt. ca. 42 grader idle. Jeg fortryder ikke jeg smed den i istedet.
#32 uanset hvordan du vender og drejer det med dit program osv. så HAR Sølling altså ret. I feks Player Unknown BG. har jeg ikke længere et mystisk glitch når jeg falder i faldskærmen, og jeg mærker et klart mere stabilt produkt med de 8 kerner. 🙂