iPhone 7 DFU mode, gendanne billeder. Hvilket software

Diverse d.  22. juni. 2017, skrevet af Silent Sniper
Vist: 1126 gange.

Silent
 
Skribent
Tilføjet:
22-06-2017 20:33:05
Svar/Indlæg:
3222/204
Kære alle

Har brug for jeres hjælp, sagen er at jeg har været til begravelse og i den forbindelse har taget en masse billeder med min iPhone 7.
Efter billeder er taget, bliver telefonen lagt i bukselommen.

Senere da jeg skal bruge telefonen, er den pludselig slukket og kan overhovedet ikke boote op "Apple logoet kommer frem, og forsvinder hele tiden" kan startet telefonen i DFU mode og kan ses i iTunes og dertil mit spørgsmål.

Har i erfaring med et stykke software, som kan hente alle billeder/video fra en iPhone mens den er i DFU mode?
Søger man på nettet, dukker de første 100 op med mulighed for gendannelse, men er sgu en smule skeptisk da de fleste minder om scam?

Desværre har iCloud og min egen billede backup (synology) ikke nået at køre, har derfor ingen backup.
Har fundet https://drfone.wondershare.net...
Men er ikke helt overbevist om overstående er scam eller legit?

Any advice please!

🙂


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Silent Sniper d. 22-06-2017 20:33:36.
Dreier
 
Superbruger
Tilføjet:
22-06-2017 21:35:43
Svar/Indlæg:
366/64
Det er ikke muligt.


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
23-06-2017 00:34:20
Svar/Indlæg:
1500/79

Kære alle

Har brug for jeres hjælp, sagen er at jeg har været til begravelse og i den forbindelse har taget en masse billeder med min iPhone 7.
Efter billeder er taget, bliver telefonen lagt i bukselommen.

Senere da jeg skal bruge telefonen, er den pludselig slukket og kan overhovedet ikke boote op "Apple logoet kommer frem, og forsvinder hele tiden" kan startet telefonen i DFU mode og kan ses i iTunes og dertil mit spørgsmål.

Har i erfaring med et stykke software, som kan hente alle billeder/video fra en iPhone mens den er i DFU mode?
Søger man på nettet, dukker de første 100 op med mulighed for gendannelse, men er sgu en smule skeptisk da de fleste minder om scam?

Desværre har iCloud og min egen billede backup (synology) ikke nået at køre, har derfor ingen backup.
Har fundet https://drfone.wondershare.net...
Men er ikke helt overbevist om overstående er scam eller legit?

Any advice please!

🙂

Silent Sniper skrev d. 22-06-2017 20:33:05


Du er nok nødt til at give prisen :) Elgiganten tilbyder data-recovery for lige under 7000kr :)


AliasGus
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2017 14:08:14
Svar/Indlæg:
1300/30
Hvis din icloud konto er sat op til at synkronisere fotos, burde du kunne logge ind på icloud via en browser og se dem der. Men har satme haft meget bøvl med det selv!