Kabel til sove-værelset og monter et AP der så får du dit værksted dækket 🙂
At belaste sit trådløse net med repeaters, er som udgangspunkt ikke smart, et stækere signal med en noget højere latency pga repeaterens belastningen er ikke nødvendigvis meget bedre, og det ved du først efter indkøb/montering/test jo 🙂
Alternativt kan man også rode med signal settings på router/enhederne (kræver dog driver support for de Wlan enheder self) for at forbedre rækkevide´en/udfald eller købe andre antenner, dertil skal man altid starte med at fjerne routeren fra bag TV´et eller andre gemmesteder bag andet elektronik, det gavner bestemt ikke det trådløse net, en router skal faktisk helst står frit/hænge på en væg, eller evt have monteret eksterne antenner som kan stilles et bedre sted 🙂
Jeg kan desværre ikke finde det billed jeg plejer at linke til når der snakkes Wlan dækning, men husk at signalet kommer ud/fanges fra siderne på antennerne som en dougnut og ikke fra toppen/spidsen, medmindre din router har retningsbestemte antenner self, også er det lidt anderledes. (jeg smider billedet ind når jeg falder over det 😛 )
Anyway stik os lige info på det netkort i den Pc der ikke kan nå, også self hvilken router der bruges nu her 🙂
/E
#9/11
Men kan man godt trække de 3A@5v på POE ? 🙂 Kender ikke en meter til den slags men syntes det er lidt meget med op til 15w på 2-4 små ledere ? 😲
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 27-06-2017 13:59:02.