Jeg prøvede den i receptionen ved et firma i Finland og må sige den var da super fed og "sjov". Hvis man kan bruge tegne-delen til noget er der jo ikke rigtig noget alternativ, og idéen er original og nytænkende.
Men DYR... JA!
Jeg sidder også lige PT med en Surface Book min chef købte "spontant" fordi han syntes idéen var sjov... Pris 25K og indmaden er ikke vildere end en tilsvarende laptop til 10-15K. Men til gengæld har den tablet del, pen osv., og er ikke bare en 2-i-1 som andre men har gode specs (i7, 16Gb ram, 965m GPU osv). Det er en vældig sjov og fed maskine, men til den pris?
#0 Det er jo primært lavet til professionelle - det er ikke direkte lavet til consumermarkedet :)
Tror sgu heller ikke, Apple kommer til at sælge mange iMac Pro eller Mac Pro til consumermarkedet, men det er jo heller ikke hensigten.
#2 Jo, der er da alternativ til tegne-delen. Wacom har eksisteret længe og jeg har haft deres 22HD (denne: http://www.wacom.com/en-us/pro... ), som er det samme bare i 22 tommer og de har også fået nyere nu. Pointen med Wacom modellen er, at du kan tilslutte alle computere til den. Jeg brugte min Mac Pro, men du kan bruge en bærbar, en stationær og what not. Så jo, der er da en meget god anden mulighed.