Uplay og ny tlf :-(

Spil d.  08. juli. 2017, skrevet af Burgurne
Vist: 2021 gange.

Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2017 02:51:11
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Efter skiftet fra iPhone til Huawei, kan jeg ikke logge ind på min Uplay konto mere. Den vil have en 2 trins godkendelse, hvor der skal komme en 6-cifret kode til en app på min tlf. Jeg har prøvet at installere denne "google autentificering" på min tlf, men når den åbnes første gang vil den have min emailadresse og en kode, som jeg ikke ved hvor jeg skal få fra?? 😳
Jeg får valget at "scanne en stregkode" (hvor får jeg denne stregkode?), eller at "Angive den medfølgende nøgle" medfølgende nøgle fra HVOR??
Er alle mine Uplay spil nu ubrugelige fordi jeg har købt ny mobilos? 😢 Hvis ja, så bliver jeg sgu SPIL-PIRAT!! 😎
crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2017 06:50:52
Svar/Indlæg:
7765/230
Ved ikke lige hvordan det funker hos dig. Men her bliver der jo bare sendt en kode til mit tlf.nr og er ret sikker på de er skide ligeglade med i hvilken tlf. det nummer sidder.... (Har selv skiftet fra HTC til Samsung uden problemer)


Kongsted
 
Overclocker
Tilføjet:
08-07-2017 12:12:30
Svar/Indlæg:
44/4
Måske det her link kan hjælpe dig.. 😳

https://www.cnet.com/how-to/ho...


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2017 22:39:43
Svar/Indlæg:
5874/1287
#1 Det er åbenbart så ikke ligegyldigt. Jeg har installeret google autentificering på min nye tlf, og scannet den kode hos google for at sætte konto'en op, men Uplay vil stadig ikke godkende de koder som google autentificering giver mig. Min egen google gmail virker godt nok med den.

#2 Jeg har nu prøvet at følge dit link slavisk, undtagen sidste punkt, da jeg ikke har den gamle tlf mere
Before removing the authenticator from your original device, remember to move your other accounts that are using the app. You'll need to visit each site individually and scan the QR code with your new device.

Som jeg forstår ovenstående, så skal jeg også scanne en kode hos Uplay, men hvor finder jeg denne kode? har søgt og søgt, men ikke fundet noget.