Jeg mistænker, at hvis man kan vælge så mange farveindstillinger, så er den lige dårlig til dem alle, i stedet for at vise 100% af sRGB og max. af Adobe RGB og ProPhoto RGB? Jeg tænker som fotograf, og jeg ved godt at det ikke er det, som denne skærm er tiltænkt.
40" 4K 100 Hz og med G-Sync, så begynder vi at kunne snakke om det. 28" 4K er alt for lille en skærm i forhold til opløsningen. Been there done that, den røg direkte retur.
Overvejer at udskifte mine 2 25" 2560x1440 IPS. 4K har da været med i overvejelserne, men aldrig om jeg ville købe en skærm med TN-panel. 34" ultra wide er, I mine øjne, langt mere tiltrækkende.
40" 4K 100 Hz og med G-Sync, så begynder vi at kunne snakke om det. 28" 4K er alt for lille en skærm i forhold til opløsningen. Been there done that, den røg direkte retur.
110% enig.
Ja jeg vil sågar mene at vi skal op på 120-144hz før det er (optimalt), samt en lav 2-5 ms grå-grå ms(for at være realistisk), samt noget der minder om sub 12ms hvid->sort ms.
zone styret bagbelysning med mange zoner til HDR, (eller oled panel), vil også være lækkert hvis man i forvejen er oppe over 6-8k, dkk for en skærm.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 17-07-2017 20:56:11.