Jeg oplever et lidt underligt problem, som jeg håber i måske kan hjælpe mig med.
Sagen er, at jeg oplever en meget skrattende lyd når jeg spiller i fuld-skærm. Den skrattende lyd er ikke konstant, men kommer på meget tilfældige tidspunkter, og både ved høj og lav lydstyrke. Det der undrer mig er, at når jeg afspiller musik på YouTube etx., så er den skrattende lyd der ikke, ligegyldigt hvor højt jeg skruer op.
Det drejer sig om maskinen i min profil. Lydkort: Creative Sound Blaster Z DAC(optisk tilsluttet): https://www.amazon.co.uk/gp/pr... Headset: Audio Technica ATH-M50
Jeg har selvfølgelig prøvet nedstående: Opdateret drivere Nulstille indstillinger til lydkortet i det medfølgende software Tilslutte headset direkte til lydkort Tilslutte DAC(optisk) til onboard lydkort Tilslutte headset direkte til onboard lydkort
#5 Det undrer mig bare, for når jeg spiller musik, virker det fint. Har også haft headsettet sluttet til min telefon - der er heller ikke nogen problemer.
Støj der kun forekommer når computeren er belastet, har sandsynligvis en elektrisk årsag. Oftest når der er støj i højtalere og headsets, er det som følge af en dårlig jording.