Thermal Grizzly Kryonaut er det jeg vil anbefale til extreme oc med LN2, tøris og kompressor køling.
Bruger det selv dog til almindelig køling og der er det klart noget af det apselut bedste på markedet lige nu. Det er dyrt men godt. Har ikke fotrut købet i vært fald og har tilladt nogle rigtig gode oc på min CPU med luft kølling hvor jeg har haft CPU oppe på over 4.7 GHz på sådan en I7 980X.
Et lille tip med på vejen. Konsistensen på det her pasta kan godt være lidt mere stiv end hvad man er vand til og derfor lidt mere bøvlet at på føre CPU/GPU. Hold sprøjten med kølepasta i en lukket hånd for at varme pastaen lidt op. Det gør det lidt tyndere og derfor nemmere at fordele.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af SkylineGTR d. 21-07-2017 22:46:43.
Der findes også EVGA Frostbite, men det er vist ikke nemt at få fat i, og er ikke det bedste ved plus grader, som du rammer med en kompressor, det gør du ikke med LN2 eller tøris.
Ja lige pt hælder jeg og så selv mest til Grizzly kryonaut. Indtil videre. Men det store spørgsmål er om ikke at det vil komme til at give problemer nu når man kommer under frysepunktet som der er 0 grader.
#5 Jeg tror det ikke, men skal ikke kunne sige med sikkerhed.
De reklamere dog med at det skulle være godt fra - 250 °C til + 350 °C. Så til under de temp du kan nå selv med LN2 som jo er max - 192 °C eller der omkring i vært fald. Skulle der ikke være problemer med det pasta.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 21-07-2017 22:52:41.
Ja jeg vil lige gøre en afslutning på tråden og nævne at jeg har bestilt det der kølepaste hjem og jeg er som bekendt endt ud med at bestille det der grizzly kryonaut som i har andbefalet.
Så jeg håber lidt at det er markant bedre end det AS5 jeg brugte før i tiden
Altså jeg regner ikke med den vildeste forskel. Men med at temperaturene skal ned til hvad sådan en 7700K burde ligge på med min vapo lS
Men kan den nu ligger lidt under 0 grader ved idle og på 20-30 grader ved load så kan jeg nok ikke forvente at få den længere ned uden at jeg skal have fat i en vildere phasechange unit
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af _Letni d. 24-07-2017 19:38:56.