Mr. Unbox lanceret

Litteratur d.  01. august. 2017, skrevet af heo
Vist: 4635 gange.

heo
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
01-08-2017 07:06:54
Svar/Indlæg:
32/222
Ny YouTube kanal dedikeret til unboxing og førstehåndsindtryk af elektroniske gadgets


Læs mere her: http://hwt.dk/Nyhed/25089/Mr-U...
Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
01-08-2017 08:28:41
Svar/Indlæg:
1442/81
Unboxing - Jeg har virkelig aldrig forstået hvorfor det er populært at se andre pakke en ting ud.

Hvad får man ud af det?

Er det forgældede impulskøbere der får afhængigheden dulmet, eller hvem er målgruppen?

Om ikke andet så pøjpøj med tiltaget Heo - Jeg kan forestille mig at du synes det er fedt at få tilsendt en masse gadgets.


Bit
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2017 09:02:11
Svar/Indlæg:
258/64
synes tit at man kan finde detaljer om forskellige produkter, som man ikke kan finde på andre produktvideoer eller via specs, ved at se unboxing videoer


Polywog
 
Superbruger
Tilføjet:
01-08-2017 09:27:55
Svar/Indlæg:
197/24
#1 Sådan har jeg det også, jeg vil da hellere selv nyde at pakke ting ud.

Til gengæld er jeg kæmpe fan AvE, som splitter ting ad og forklare hvordan de virker, og hvad tingene er lavet af osv.
Han er hylende morsom at høre på samtidig. 🙂


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2017 10:02:34
Svar/Indlæg:
4536/104
#2 ski da kun i de 0,01% tilfælde hvor folk der unboxer ved mere om tingende end en selv.

forholder mig lettere enig med #1, men syntes dog nogle FÅ Engelsk sprogede kanaler har udviklet sig til at blive gode (i vært fald i en periode), detsværrer er nogle af dem så også gået hen og er blevet lort igen. Det er svært at finde nogle der er tekniske nok, når de først bliver populære så bliver det ofte for overfladisk og poppet.

+ folk der får review samples og ikke selv køber ind i pris segmenter der ikke altid er i toppen af scalaen pisser mig af.
(HINT NÆSTEN ALLE X370 board reviews on launch).


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2017 23:07:26
Svar/Indlæg:
4217/223
Hvis Heo's danske ikke bragede så meget igennem hans engelske, så kunne det måske være til at holde ud og høre på. Ellers bliver det et nej tak her fra..

Har heller ikke brug for at se unboxing, andet end for at vide hvad der følger med af ting, når man køber nyt produkt


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
07-08-2017 22:05:48
Svar/Indlæg:
2084/124
Da fint at HeO har passion for det og vil dele det med andre.
Intet negativt herfra.


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
08-08-2017 06:59:10
Svar/Indlæg:
1442/81
Når i nu præsenterer sådan en nyhed/kanal på Facebook, så sørg lige for at bruge det rigtige billede.

Jeg er IKKE Mr. Unbox.


heo
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
08-08-2017 08:13:57
Svar/Indlæg:
32/222
lol, ja det er lidt pudsigt, men det må være fordi der ingen billeder var i nyheden. Så nupper FB bare det første og bedste. Ved ikke hvem på hwt crew som har adgang til FB kanalen, her er jeg helt uskyldig 😉


heo
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
08-08-2017 08:16:40
Svar/Indlæg:
32/222
Jeg var godt klar over da jeg lavede nyheden, at der ville være nogen herinde som ikke ville være i målgruppen, og det er helt ok. Jeg ved ikke hvor det føre hen, men det vidste jeg heller ikke dengang jeg startede Overclocking.dk og HwT.dk sammen med Steen. Jeg kan godt li at prøve ting af, så vi må se om det holder.

Unboxing videoer kan laves på mange måder, og jeg er helt enig i at der ikke er meget værdi i at se en kasse blive pakket ud over 5 min. Men der er mange mennesker der gerne vil se hvad de får inden de køber og se "dimsen" prøvet af før de beslutter sig. Så det handler ikke om at være klogere end læserne herinde (det løb er nok kørt) men mere om at bidrage til beslutningen og lave et mini review med førstehåndsindtryk.

Vi har nogle muligheder for at prøve nogle fede ting fra kickstarter og indiegogo, som vi tænker vil gøre det godt på video. Vi tænker endda at prøve kræfter med live unboxing, so folk har mulighed for at stille spørgsmål omkring den specifikke ting.

Mht til mine engelskkundskaber, så er det sjovt nok kun danskere der har problemer med det. Det er helt normalt at have dialekt internationalt og flere at mine amerikanske youtube buddies mener rent faktisk det er en fordel for at skille sig ud fra mængden. Tænk på alle de franskmænd, russere, asiater osv. der laver videoer, de har alle deres egen dialekt, men hvis du ligefrem ikke kan holde det ud, så er det også helt fint 😉


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
15-08-2017 22:42:38
Svar/Indlæg:
5363/442

Når i nu præsenterer sådan en nyhed/kanal på Facebook, så sørg lige for at bruge det rigtige billede.

Jeg er IKKE Mr. Unbox.

Ferns skrev d. 08-08-2017 06:59:10

Sorry, det er hermed rettet!

Det kom automatisk med over ved deling af linket, da det var første billede i forbindelse med artiklen.


Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-08-2017 08:34:29
Svar/Indlæg:
1145/40
#9 Det er slet ikke så slemt at vi har en apartment 🤣 🤣 🤣