#3 1,2 zillioner tak. Jeg er ved at hente din video nu. Min nuværende WD TVLIVE synger (stadig) på sidste vers, så jeg leder efter et godt alternativ. Det må denne siges at være. 🙂
#4 Der står flg. på Raspberry's danske hjemmeside, MicroSD port til at loade dit operativsystem og gemme data
Mit kendskab til at få en bootbar linuxinstallation på et SD-kort er faktisk mindre end mit kendskal til den vædske der er under isen på Jupiters måne Io 😳
Hvordan i alverden gør man det (fra en Windows PC)?
Ha ha - jeg er skam også med på en lytter/køber, da jeg netop er kommet hjem fra 2 ugers ferie, hvor sådan en bandit godt ku`ha` gjort gavn, når vejret og ryggen svigtede :)
Og ikke for at gøre i nælderne, men findes den i endnu kraftigere udgave (du skriver den ikk` er så hurtig) :)
Kan selvf. selv søge - men nu vi er her i fælles fodslag/ønske 😛
Mange tak for svar. Ja det koster nok en del ekstra, men jeg køber nok noget allà dette, da det jo ikke fylder meget, og kan "smide" nogle timer af sig, hvis det danske sommervejr/andet ikke lige fungerer på et valgt tidspunkt :)
Tak :)
Ha ha - ja kan godt se, at den nok ikke stiller sig op på en scene i bedste muskelpositur :)
Men nu er jeg så gået i gang med, at undersøge tingene, og siger mange tak for din gode entroducering - så må jeg se/søge videre og finde ud af noget evt. kraftigere inden jeg igen smutter i sommerhus/andet om et par måneder. Prisen er så ikke så vigtig 😛
Jeg føler min tråd er blevet forulempet og dybt kompromiteret 🤣
Jeg søger en afløser til min lacie lacinema boks , der kan afspille .MKV og .AVI 🙂
#6 Så har jeg set din video, og den ser ganske interessant ud. Et enkelt spm. Lyden siger du kommer gennem HDMI (heldigvis). Skal det forstås sådan, at den lade en dts-HD lyd passere uforandret fra fil til anlæg? 🙂
Hvis jeg køber sådan en, så vil den blive sat i min Okyo surround receiver, som vil modtage både lyd og billede (billedet sendes selvf. til TV gennem denne Onkyo), og da lyddelen er god her, så vil jeg jo gerne kunne høre forskel på god og dårlig lyd! (Kan man ikke det, er det fordi al lyd er dårlig 🤣 ).
Det tastatur du benytter er et Logitech kan jeg se, men hvad hedder det præcist? Jeg kan ikke finde et sådan tastatur nogen steder 😳