Nej og modsat så gider ham den ærlige der står og mangler noget her og nu heller ikke vente 10-14 dage på at ku få sine ting..
Personligt ku jeg aldrig finde på at købe af en ny bruger hvis ikke det ku afhentes... (han/hun bor i nærheden)
Problemet kunne løses ved at gøre brug af "escrow" - altså en mellemmand der holder pengene indtil handlen er godkendt af begge parter.
I praksis ville det være en betroet person som modtager pengene for handlen, som først sender pengene videre til sælger når køber har bekræftet at han har modtaget varen.
jeg er så lige blevet snydt for 1000 kr af SOFI1985...
**Personlige oplysninger slettet af Admin**
Jeg er selv ny herind og hvorfor er det at folk skal snyde...
postid=2281968
Vi skal have ham fundet...
muligvis med cpr: *Personlige oplysninger slettet af Admin*
Han er en rigtig skidt gut ham der, så det er bare med at få det anmeldt, og det gøres nemmest online på politiets hjemmeside for din lokale afd. , bare hold det kort og drop alt info til dem du har på ham i anmeldelsen.
CPR du har fået af ham er ikke brugbart, hvis det rent faktisk er gyldigt, er det ihvertfald ikke hans CPRnr.
Han har tilmed misbrugt sin dame/ex-dames mobil og snapchat tyder alt på efter jeg har snakket lidt med en bruger fra Hol.dk her idag, omend han nu stadig er overbevist om at det er hende der rent faktisk har svindlet ham, men det nægter jeg at tro på.
Du kan læse mere om hans tidligere svinestreger i tråden jeg linker til i #22.
Håber du gider bruge tiden på at anmelde ham !
*Slettet af Admin*
Der gemmer sig en forretning i at "opfinde" en "keyholder".
En person som formidler købet og videresender salget.
Du køber et produkt af sælger X, sælger X sender til "Keyholdere" uden at få penge, endnu. Når produktet er havnet hos "nøgleholderen" gennemgåes produktet kort, herefter sendes det til den endelige køber, og hvor køber skal frigive beløbet til sælger.
Keyholderen skal nok være en person som er ekstra valideret. Der kunne naturligvis påhvile et gebyr på denne ekstra funktion "Buy Safe".