Det ER sgu ret vildt... Ser ikke ud som om der er forskel ud over G-Sync. Men om det er Nvidia's skyld alene, eller det er LG der mener de kan tage mere for det... men DAMN!
Hvem hulen køber også en 34" skærm med 1080p i højden? <psychopat_smiley.bmp>
Det er en joke. Skærmen findes ikke. Proshop skal bare lige se, om nogen falder i fælden. 😀
In related news: Jeg giver min PG279Q et kram hver aften! G-sync er det bedste siden ristet brød!
In even more related news: Jeg kan ikke finde 34UC89G-B andre steder end Proshop. Er det mon derfor de har de zygt høje pris på den?
#3 du kan da bare cp det ind i google. Så finder du deneen masse steder. bla. på amazon https://www.amazon.com/LG-34UC...
Hvem hulen køber også en 34" skærm med 1080p i højden? <psychopat_smiley.bmp>
Det er en joke. Skærmen findes ikke. Proshop skal bare lige se, om nogen falder i fælden. 😀
In related news: Jeg giver min PG279Q et kram hver aften! G-sync er det bedste siden ristet brød!
In even more related news: Jeg kan ikke finde 34UC89G-B andre steder end Proshop. Er det mon derfor de har de zygt høje pris på den?
1080p er rigeligt på den korte led. Har haft en lignende skærm fra ACER, hvor det var fint skarpt :)
#11 Begge skærme eller hvordan?
Har ellers set et par Youtube videoer, hvor skærmen klarer sig fint.
Nogen links du kan henvise til?
🙂
#0 så længe de har markedet, og AMD ikke forstår at lave gpu´er der kan compete i samme pris segmenter og ved samme watt forbrug(eller at lave nok af dem host host miner issues).
Så kan nvidia detsværrer sætte dags-ordenden for mange ting.
Detsuden er Gsync superior tech, der er ingen faldgrupper i forhold til freesync (max/min hz) Gsync fungere optil skærmens opsatte max hz, hvorimod der ofte er Limits på Freesync skærmende med en min/max hz-range.
+ Gsync skærmende har indbygget blur reductions funktion.(kan ikke lige huske det rigtige navn på det de kalder teknologien).
I den perfekte verden havde vi bedrer konkurrance, men kapitalismen og styrring via markedskræfter fungere detsværrer ikke særligt godt i en uperfekt verden.