#6 så kan du måske svare på hvor DT er stoppet. Jeg synes det var ærgerligt at en dansk guild stoppede, og det var fedt at se deres progress
Spiller stadig selv lidt, men mest for tidsfordriv. Har 4-5 karaktere på min. ilvl 890-905, men bruger mest tid på min DH i øjeblikket. Spiller på Tarren Mill som horde
Jeg har været aktiv på Legion siden start, men har faktisk lige valgt at stoppe abonnementet (i lørdags!).
Legion synes jeg har været super fed. Historien og mechanics har været rigtig god og flere områder var spændende. Raids var også gode. Min største anke var at Order Hall quests KUN kunne løses i normal raids eller over. Det lykkedes, men også kun fordi jeg holdt mig i front på ilvl. Mit pravitliv gør at jeg ikke kan dedikere guild-tid eller planlægge raids efter specifikke tidspunkter med guilds. Så det er noget med at logge på og hoppe i LFG interfacet og se om man kan joine. Og PUG Heroic TOS får man altså lange løg af, så det endte med at jeg trak stikket indtil videre...
Argus synes jeg ikke virker yderligere tiltrækkende. Men mon ikke jeg hopper i når patch 7.3 eller 7.3.5 kommer. 🙂