Den er født med en M.2 Kingstong 128 GB SSD. og en alm. hdd på 1 TB.
Min bærbar har plads til 2 stk M.2 SSDéR Jeg lavede en byttehandel med en af mine venner så han fik en 2.5 samsung 840 evo ssd 250 gb af mig og jeg fik så en plextor M.2 250 gb af ham.
Jeg monterede så den nye M.2 og bios ville så bare ikke finde den ?.
skal siges at jeg har prøvet med begge porte, har også prøvet og tage Kingston m.2 fra så det kun er plextoren.
har også prøvet at koble den alm 1 tb hdd fra.
Ja kort og godt har jeg prøvet på kryds og på tværs, men ingen ting hjælper.
Hvis det er en m.2. nvme kan det evt. være derfor kan læse mig frem til at andre haft skiftet m.2. ssd'en ud med en større som stadigvæk er en sata m.2. ssd.
#3 pass. jeg har den ikke i besiddelse, da vi droppede det pga vi ikke kunne få det til og virke. Jeg har forsøgt og google mig frem til den. Men har ikke kunnet opstøve den.
Mener den har 2 huller i selve stikket der skal ned i m.2 porten.
Den har en læse hastighed på 700 mb/s kan dog ikke huske skrive hastigheden. og den er på 250 GB.
Jeg har ikke flere oplysninger om den end det, på nuværnde tidspunkt 🙂
Jeg tror det er noget vrøvl jeg fik skrevet dér. Du har nok 2 sata-ssd, hvor du istedet skal have en af hver. Altså din HDD bruger jo en sata port, og hvis det er port 1 og M.2 bruger port 1..
Jeg googler lige på det :D
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af akacomicsdk d. 16-08-2017 16:43:30.
Kan du aktivere og deaktivere porte i bios, må det næsten være der du skal starte. Men hvis bios slet ikke kan se Plextoren, skal du måske starte med at formattere den/partionere den.