Har børnehaven lukket i dag?
...det var da godt nok en ulmindelig stor mænge klynk og bræk fra fanboys.
AMD sælger da, naturligvis, prisen så de maksimere deres indtjening.
VEGA er et bæst når det kommer til rå computepower, og hvis powerconsumption kan holdes nogenlunde i skak, bliver det det bedste kort til mining.
Det sammen med at der stadig kun er Samsung som producerer HBM2, gør at prisen naturligt ligger hvor den gør.
Så stop klynkeriet, og accepter at som ren gamer, er det bare ikke det mest interessante kort lige nu, (og VEGA56 bliver sgu nok ikke meget bedre).
Det største problem for AMD er at de INGEN hjælp nogensinde får fra pressen. Ryzen og TR er en KÆMPE success men den eneste opmærksomhed AMD får nu er Vega = negativ.
AMD skulle have gjort det her mere intelligent så fokus blev på det positive. Ryzen/TR får ikke den opmærksomhed lige nu som de fortjener.
Jeg er ikke fanboy af noget brand, jeg prøver lidt forskelligt hele tiden. Jeg er total ligeglad med hvad Vega har leveret 🤣 Det rager mig en høst blomst. Godt at de kan lave penge på miners da deres computepower som tidligere nævnt i denne debat er uden konkurrence fra Nvidia.
Det er en skam osv osv 😴 Så tag et Nvidia kort eller køb et AMD kort når prisen er rigtig og humøret passer, slut.
Halli hallo - det drejer sig om USA DOLLAR prisen der er gået op, fordi dollar-kursen er gået ned.
http://www.valutakurser.dk/cur...
På et par mdr er kursen gået ca 15% ned - så bliver varer sendt til USA (fra Kina) også tilsvarende dyrere.