http://www.tomshardware.com/re...
Glimrende oversigt.
Og børnesygdommene er efterhånden overstået med nye bios-opdateringer.
Hehe - en lidt upræcis formulering - mit bundkort har en gaming mode - hvor det automatisk clocker processoren til 4 ghz. 😀
Googled noget mere og i5 4670k kan ikke OC på et H97. Den låsser multiplier på H97 boards
Nu har trådopretter kun en i5 4670k ikke en i7 4770k
Ja så hvis jeg ikke kan mærke forskel på min 4770K og en 1600X så kan han nok heller ikke mellem 4670K og 1600. 🙂
Jeg har siddet og gamet en del fallout 4 i dag, og semi-holdt øje med mit CPU forbrug. Lige P.T rammer den omkring 85-90% usage hvis der er rigtig meget der skal loades, så den er ikke maxet ud, men den er godt presset. Mit Vega 56 er afsendt fra Komplett i dag, så det bliver spændende at se hvad det gør ved tingene 🙂
Og rigtigt som du siger #32, så tror jeg desværre heller ikke det betyder det helt store for mig. Der hvor jeg kunne hente noget performance lige p.t var nok at finde mig et Z87/97 ITX board, og få smidt noget ekstra kraft på min processor - hvor det board så lige skulle komme fra er en anden sag 🤣
Ja så hvis jeg ikke kan mærke forskel på min 4770K og en 1600X så kan han nok heller ikke mellem 4670K og 1600. 🙂
Jo for det er en i7 man anbefaler at købe som minimum når man vil opgradere, have en intel cpu som er god til spil, ht gir bare noget ekstra som man ikke for med en i5 cpu.
Hvorfor havde du en i7 cpu? Og lad nu være med at sige det er fordi den er hurtigere end en i5 cpu for du har lige sagt at når du ikke kan mærke forskel på en i7 og en ryzen 5 1600 så kan man heller ikke mærke det på en i5 og en ryzen 5 1600 altså må forskellen på en i5 og i7 cpu være meget lille
Ht kan ikke udnyttes i spil, du er lige godt kørende med i5
Ht kan ikke udnyttes i spil, du er lige godt kørende med i5