Telia Upgrade

Diverse d.  12. september. 2017, skrevet af Jones2011
Vist: 1740 gange.

Jones2011
 
Overclocker
Tilføjet:
12-09-2017 18:27:27
Svar/Indlæg:
487/43
God aften der ude 🙂

Jeg har telia upgrade, og kan snart gå ned og få en ny mobil her om et par måneder med den aftale. Jeg kom så til at tænke på, om jeg bare får en ny mobil stukket i hånden, når jeg aflevere min egen eller hvis der er tilbud, som fx nye kunder får en Note 8 med en dex med, så om jeg får det tilbehør med eller det kun er for helt nye kunder? for det er vel lidt som en ny aftale for mig, når de genstarter mit abonnement forfra?

Såå håber en der ude, som har prøvet det, måske kan svare mig på det ? :yes:
Klump
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2017 19:36:06
Svar/Indlæg:
447/2
Det gælder også nuværende kunder :)

Da jeg skiftede min S6 Edge ud med S7 Edge, fik jeg Gear VR med.


Jones2011
 
Overclocker
Tilføjet:
12-09-2017 20:07:03
Svar/Indlæg:
487/43
Super! For jeg kan nemlig skifte min s7 ud til november til en note 8, men tænker hvis jeg venter til december, så er der sikkert et godt tilbud/tilbehør med :yes:


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
12-09-2017 21:12:24
Svar/Indlæg:
1001/5
Må jeg være lidt fræk og spørge hvorfor man vælger upgrade abbonnementet?

Så vidt jeg kan regne ud, så kan det aldrig svare sig. Det er stadig billigere, at købe den nye mobil og sælge den anden, end det er at betale for abb, og så aflevere den gamle når man får den nye (man slipper self for bøvlet med at skulle sælge den gamle). Det er noget tid siden jeg regnede på det, men jeg tror ikke prisen har ændret sig. Er det mig der overser noget?


Jones2011
 
Overclocker
Tilføjet:
12-09-2017 21:28:41
Svar/Indlæg:
487/43
#3 ærligt, så gjorde jeg det kun fordi jeg havde forud bestilt den Samsung Note 7 sidste år, men den kom jo som sagt ikke, og jeg stod og manglede en mobil. Anden grund er at jeg er på SU og ville have svært ved at betale fulde beløb, og det beløb for 12 måneder er det doble af mit nuværende, så det ville gøre rigtig ondt på Økonomien. Så derfor valgte jeg at tage en S7, passe rigtig godt på den 🤣 og så få den Note 8 i dette år. Men så vil jeg så også lave mit abonnement om, når muligheden er der, så jeg ikke har så dyrt et, for jeg har ikke brug for deres upgrade, eller hvad de nu tilbyder for tiden af "goder" når jeg endelig har fået den mobil, som var tænkt fra starten :yes: