Min selvbyggede pc stod af for et par uger siden, og jeg fik debugget det til enten at være min motherboard eller cpu'en, så jeg fik det meldt til forsikringen og de tog den til inspektion. Jeg har nu fået svar om at den er erklæret uegnet til reparation og i den forbindelse kan værkstedet kun udlevere den til mig med samtykke fra forsikringen. Derfor ville jeg spørge om nogen har været ude for det samme, eller nogle gode ideer til at få computeren tilbage, selvom den ikke virker, da jeg ved, at der stadig er nogle funktionsdygtige dele i.
Har du fået udbetalt erstatning for den? For så kan du jo naturligvis ikke få den tilbage.
Jeg har nemlig ikke fået udbetalt noget endnu, men nogle af komponenterne er stadig dækket af de 2 års garanti, samt at jeg ikke nåede at få mulighed for at få mine harddiske, hvor der ligger en del data på, som helst ikke skulle gå tabt..
Ja det er lidt den sidste griske del jeg ikke bryder mig om... Så jeg ville arbejde for at få nogle af pengene tilbage, evt. mindre end hvad jeg ellers ville have fået, for så at få computeren, som ikke virker, tilbage.
Så dem som hat tjekket pc'en har erklæret den ikke reparationsdygtig og derved får jeg penge fra forsikringen. Heldigvis nå jeg få mine harddiske igen grundet persondata loven. Så nu håber jeg bare, at erstatningen er stor nok til at jeg kan få en pc på samme niveau.