Android-App til indkøbsliste(r)?

Diverse d.  11. oktober. 2017, skrevet af tipsen
Vist: 1275 gange.

tipsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2017 14:02:36
Svar/Indlæg:
197/63
Hejsa
Hvilke Apps/løsninger bruger folk til at håndtere deres indkøbslister? Jeg har prøvet lidt forskelligt, men synes det indtil videre har været for bøvlet, for langsomt osv - den rigtige løsning er endnu ikke fundet.

- Det skal bruges på Android og hvis listerne også kan tilgås fra computer/browser, er det et plus.
- nemt og hurtigt uden en milliard ekstra services eller 47 klik for at kunne tilføje "mælk" til indkøbslisten
- Der skal være mulighed for at oprette 2-3 uafhængige lister ("mangler nu", "ved lejlighed" osv)
- Der skal være nem deling af listerne, så de kan tilgås fra 2 forskellige telefoner (helst uden "tricks")
- Der må gerne være en indbygget "notifikationsservice" (eks. "X har tilføjet agurk og mælk til indkøbslisten")

Håber på nogle brugbare inputs (har senest droppet "Grosh", da den var for træg på min Oneplus X - første gang jeg har oplevet dét med en app)
cmnielsen
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
11-10-2017 17:41:33
Svar/Indlæg:
726/496
google keep kan det du efterspørger, dog ikke med "X har tilføjet agurk og mælk til indkøbslisten"

Vores er delt mellem to tablets og tre telefoner og opdateres real time på alle enheder.

Du kan oprette alle de lister du vil


jmose
 
Moderator
Tilføjet:
11-10-2017 18:03:45
Svar/Indlæg:
3863/538
Vi bruger Wunderlist.

Den kan godt nok ikke lave "xx har tilføjet mælk" osv. Men fungerer også real-time.

Du kan oprette mange lister, og hver enkelt punkt kan du sætte deadline på - så sender den en reminder enten via mail, på telefonen
Og så integrerer den også godt med både Chrome og Outlook, så man fx. kan flytte sin mail direkte til opfølgning i wunderlist.


Azo
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2017 12:19:57
Svar/Indlæg:
286/5
+ 1 til Wunderlist

Det fungerer super godt.


tipsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2017 12:37:00
Svar/Indlæg:
197/63
Mener jeg har prøvet Wunderlist for nogle år siden - kan være jeg skal tage et kig på den igen - om ikke andet så for at få digitaliseret alle mine små "To-Do" sedler.
Efter at have prøvet lidt forskelligt, er jeg endt op med app'en Listonic som umiddelbart ser ud til at fungere som jeg ønsker og er hurtig og nem at bruge.


Mufar
 
Ny Bruger
Tilføjet:
12-10-2017 14:24:31
Svar/Indlæg:
1/0
I min familie bruger vi "OurGroceries+" den er på Engelsk, men man kan slette det indtastede og så oprette de butikker osv. som man ønsker!