Er der forresten nogen som lige kan forklare de forskellige serier, hvilke af deres blæsere yder højt tryk og hvilken er bedst som kabinet/airflow-blæser. Kan se de har en A, F og S-serie
S = Airflow F = Focus flow, static pressure P = Balanced
I den her buying guide: http://noctua.at/en/buying-gui... skriver de at A serien er en universel løsning som kan benyttes til de fleste brugsscenarier.
Øeh, teknisk set er sort ikke en farve men fraværet af samme. Udover det så er det fedt man nu kan få helt sorte noctua blæsere til sin sorte vandkøling!
Med venlig hilsen
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Slizerdk d. 05-11-2017 17:54:04.
Glæder mig til at se prisen på dem og til hvornår de kan købes her i landet. Jeg arbejder nemlig med et sort og rødt tema og mit projekt har efterhånden taget så lang tid, at jeg lige så godt kan købe de bedste blæsere på markedet til mine radiatorer.
Men det bliver selvfølgelig noget af en udskrivning med hele 12 blæsere.
Ja jeg kunne godt tænkte mig en ny CPU køler i sort/hvid tema så derfor havde jeg tænkt mig at købe en Noctua NH D15S, 1x 140mm og 1x 120mm chromax blæsere og et hvidt Noctua Chromax cover til køleren = ca. 1350kr auch 😢 Det kunne godt være, man bare skulle tage en Phanteks PH-TC14PE eller Cryorig R1 Universal der begge er sort/hvide .
Ja det er ikke lige til alle formål de er ideelle. Jeg har et rent sort og rødt tema, i mit vandkølings-setup, så her passer de perfekt og så er de yderst støjsvage 🙂