Jeg har kun læst positivt om MediaNs tool, jeg har dog ikke prøvet det selv, da jeg var heldig med min første (og eneste 7700K) der tilfældrigvis er 10-4 😎 (dvs. 5550MHz)
Mellem DIE og IHS er vigtigst, da overflade arealet er meget lille, mellem IHS og køleprofil har du langt større overflade, hvorfor at det er mindre vigtigt, var 1-2 grader jeg vandt på det, højst, over GeLID Extreme.
Det skal dog siges at LM er super på et andet punkt, det er enormt let at montere, det er perfect-contact hver gang, imodsætning til alm. kølepasta som for lidt/for meget ofte har lidt indflydelse på køle evnen.
Så jeg vil klart anbefale LM, du skal dog være forsigtig på IHS/DIE siden, at du KUN sætter på DIE og ikke noget omkring, det er ledende.
Det er lidt forskelligt hvad man opnår af resultat, men jo højere frekvens og spænding, jo højere varme output og derved større forskel, og vil ikke ind på hvor høj spænding jeg har givet, men, kan dog afsløre at jeg er en af de få der er vanvittig nok 🤣
Min CPU køre hurtigere end den hurtigste af Dancops (no#1 overclocker i verden pt.) 60 CPUer hvoraf 40 var pre-tested af caseking (o.lign.), spænding(volt) er dog et nøgleord i denne sammenhæng.
Med det i mente er jeg ret sikker på at delta temperatur er i den absolut høje ende i det jeg har testet.