Hay all. Faldt lige over denne og tængte der var nogle af jer der måske kunne være interesseret 🙂 http://store.steampowered.com/... Der er værtifald penge at spare. Lad mig endelig høre om i køber en og hvad i syndes 🙂
Det kunne sku da godt være man skulle prøve den! Har en kammerat der siger det funker! Man kan vist også bruge emulatorer så man kan game gamle NES spil osv!
Jeg har en steamlink som bruges til min "biograf", det fungere ganske fint til streaming af film/tv serier. Jeg har dog ikke prøvet og streame spil endnu. Skal lige have en ny projector som jeg gider og spille project cars 2 på.
Understøtter Steam Controller (sælges separat), Xbox One eller 360 Trådet Controller, Xbox 360 Trådløs Controller til Windows, Logitech Trådløs Gamepad F710 eller tastatur og mus
Der kan også tilkøbes "VirtualHere For Steam Link" på steam 10eu. De lover at man kan få rat+pedal til at fungere, samt controllers de ikke officielt supportere. (har dog ikke prøvet selv)
Kan kun anbefale boksen, specielt i den pris den er nede i nu, men værd opmærksom på hvis I har smart tv har i måske allerede funktionerne indbygget i fjernsynet. Jeg bruger xbox 360 med ebay usb reciever. Fungere rigtig fint og perfekt til hyggespil i stuen.