Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2017 13:05:41
Svar/Indlæg:
197/63
Jeg har en HP EliteDesk 800 G2 (i7-6700, Q170 MB), som jeg gerne vil have udbygget lidt. Jeg har brug for at maskinen også kan gå på netværket trådløst samt at der er en digital S/PDIF udgang med lyd.
Maskinen er en Small Form Factor (SFF) og jeg vil helst have stumperne ind i computeren fremfor løse stumper udenfor kabinettet (ie. USB-dele) - derfor virker det til at PCI Express kort med low-profile brackets er det jeg skal bruge.
Et bud kunne være et Intel AC 8265 netværkskort - og det er som standard M.2 interface og beregnet til bærbare, så der skal bruges en PCIe<->M.2 adapater samt noget løst antenneværk - det kan jeg ikke rigtigt finde...
Er det en "korrekt" løsning, kan nogen hjælpe med at finde de stumper der skal/kan bruges eller er der bedre alternativer?
Mht. lydkort, så skal det bare være "et eller andet" - der kører PCI Express, har low profile bracket og en S/PDIF udgang - det behøver selvfølgelig ikke være det arveste skrammel... - her har jeg ingen som helst bud...
Nogle inputs, forslag, kritikpunkter eller andet der kan hjælpe mig lidt videre?