Er der nogen der ved hvor i alverden man finder Call Of Duty WW2 på DVD skiver ?. Jeg gav op på BattleField 1 da det kun var til download.
Men vi er altså stadig mennesker i landet hvor der ikke er lagt kabel/fiber ind og det kører på telefonstik og ens max hastighed hedder 10/2mbit og der har jeg ikke tid til at bruge en hel weekend på at downloade eet spil. ☹ Alt det her download af AAA titler er ved at få mig ud af "spil-gamet" ☹
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 03-11-2017 08:49:13.
Fylder også for meget til at kunne være på en DVD. Surt med internet forbindelsen men din forbindelse skal nok kunne hent det i ok tid. Der er altid fuld speed på de downloads.
Damm, jeg havde 15/15 i mange år, men at gå ned på 10/2 ... damm that sucks.
hvad med en 4G forbindelse, eller at downloade over natten i 1-2 dage inden weekenden ?.. man kan jo ofte preloade de digitale udgaver inden de bliver released også.
#14 Det er ikke en egentlig fejl eller bug, bare det sædvanelige dårlige CoD design. En hurtigtskydende SMG er igen igen det bedste valg af våben.
Menuer virker på ingen måde gennemarbejdet. Efter at man har inviteret en ven, så skal man lige trykke "OK" til at "Du har inviteret en ven". Så skal man trykke på Escape eller Enter for at lukke den menu hvor man inviteret den pågældende ven, hvorefter du kan invitere den næste. Det tager lidt tid at invitere 5 venner.. og man får ikke at videre om de har accepteret din invitation, der skal du skifte menu igen.
Af et AAA-spil i Q4 2017 der sandsynligvis har kostet et par hundrede millioner at lave, så er det godt nok skuffende.