Ja det har du faktisk ret i. Har efterhånden været medlem af denne side i mange år og kun få jeg igennem handler har mødt rigtigt, så det ville faktisk være rigtig hyggeligt 🙂
Yes manner ! Ser rigtig fint ud indtil videre ;) Alestorm bliver hyggeligt at se igen haha Og Arch er altid smukt som de fleste mænd nok er enige med ;) haps hehe.. Glæder mig til at se resten af programmet. Fårk der er stadig langtid til.... Men glæder mig lige så meget som en præst der skal ha unge konfirmander overnattende 🤣 🤣 🤡
Nu har roskilde festival denne gang flyttet deres datoer så de ikke ligger klods op ad copenhell, hvilket har været meget stressende for frivillige der godt vil være med begge steder. Når det så er sagt, hvis copenhell ikke ændrer på deres politik med en 11timers arbejdsdag, og kun 2 måltider. Så skal jeg ikke være med mere
Både morgenmad og frokost er stort, men når man kommer til den 11. time, og de bare siger tak for i dag. Så er man gerne pænt smadret, og skal til og tænke på steder der har åbent, så man kan få noget at spise, hvis man da overhovedet har nok energi til at lave mad