Ny Bruger
Tilføjet:
30-11-2017 00:21:32
Svar/Indlæg:
16/4
Jeg søger en ny gamer mus, tastatur, og også en musemåtte. Nyt eller brugt, så længe standen er iorden.
Jeg har lige nu en Logitech mx 518 som jeg sidst jeg spillede flere år tilbage var meget glad for. Men det er som om den bare ikke reagere som jeg gerne vil have det mere. Uanset indstillinger. Måske er det bare mig der tosset. Men en opgradering bliver det altså. Hvis det bliver for dyrt (skal nemlig også have pc dele nu her) så starter jeg med at købe mus og musemåtte - senere tastatur.
En trådløs mus kunne være fedt, men er bange for de ikke er ligeså gode som dem med kabel. Eller var det kun i gamle dage? Har i nogen forslag, så ville jeg være taknemmelig.
Tastatur? Mekanisk? Jeg har lidt problemer med mit nuværende keyboard, som bare er et klassisk logitech k120. Som om jeg gerne vil have w,a,s,d og det område bøjer en smule i tastaturet. Jeg bliver ved med at dreje det så det står helt dumt - og det føles bare ikke rart. Jeg havde før et logitech K350 - som jeg mener fungerede bedre for mig. Det drejer lidt i det. Men heller ikke der føles det helt som jeg vil have det. Hvad bruger i andre? og beklager hvis jeg ikke er til at blive klog på.. Og tak for medlemskab til denne vidunderlige side iøvrigt.