Hej Alle Jeg har fået en lidt underlig mail, som siger følgende.
Dear valued Microsoft customer,
It has come to our attention that your Microsoft information needs to be reactivated as part of our continuing commitment to protect your account and to reduce fraud.
To reactivate your Hotmail account please open the attached form to this email with your browser and fill it up in order to confirm your records.
Thank you.
Microsoft will periodically send you information about site changes and enhancements.
Visit our Privacy Policy and Terms of Service if you have any questions.<br> Den må da være fake, da min email konto stadig virker. Se dette indlæg som en advarsel, imod sådan en email. Venlig hilsen Foyn.
Moderator
Tilføjet: 03-12-2017 08:39:06
Svar/Indlæg:
4983/48
Når MS syntes der er gået for længe mellem man sidst har opdateret/tjecket sin sikkerheds recovery muligheder efter, så kommer man forbi et "du skal lige tjecke om din info er up-to-date" afsnit når man logger på sin hotmail/outlook mail 🙂
Jeg er altid en smule påpasselig med den slags ting. Jeg har engang været ude for at der var en der havde bestilt en rejse i mit navn. Et krydstogt i det caribiske hav. Kunne man ellers godt bruge lige nu 🤣
Jeg er altid en smule påpasselig med den slags ting. Jeg har engang været ude for at der var en der havde bestilt en rejse i mit navn. Et krydstogt i det caribiske hav. Kunne man ellers godt bruge lige nu 🤣
Jeg har været udsat for, at en mand havde taget fejl af min og hans svigersøns mail, så fik en masse info om en rejse til Dubai. Fik endda tilsendt billetterne, som havde kostet 20.000 kr stykket. Måtte pænt skrive tilbage, at han nok havde sendt til den forkerte mail-adresse. Han svarede at det havde også undret ham, at intet svar havde fået, ahaha.