Hvilket highend headset, 4k skærm til kontor

Diverse d.  06. december. 2017, skrevet af Torben67
Vist: 1772 gange.

Torben67
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-12-2017 19:13:44
Svar/Indlæg:
736/274
Har brug for et nyt headset og 32"++ 4k skærm til arbejde - som er rent kontorbrug.

4k skærmen har jeg ikke så mange krav til udover, at det skal være en kontorskærm med førsteklasses antirefleksbehandling. Nogen anbefalinger?

Jeg har haft et utal af headsets og alle ledningsbaserede er gået i stykker i ledningen og det ene halv dyre BT jeg havde, havde en hyper aktiv støjreduktion på mikrofonen, snuppende talen......... Jeg har derfor brug for en anbefaling med krav:

Høj fysisk kvalitet - holdbarhed
Stereo
God mekanisk støjisolering ved højtalere. Jo bedre, jo lavere taler jeg, jo mindre forstyrrer jeg kollegaer
God mikrofon, lang stilk - lige foran munden eller en førsteklasses, fungerende støjreduktion
Helst Bluetooth, med mulighed for at den skifter mellem to enheder
Pris er noget mere underordnet. Det er mit hovedværktøj på arbejde.
Gerne med ledning som mulighed - ledning med 1 firepolet minijack

PFT🙂
Springer
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2017 07:55:16
Svar/Indlæg:
765/28
Prøv at kigge på jabra pro 9460 Duo. Den har godt nok ikke støjreduktion, men du kan slutte den til PC/skype og mobil telefon.


IgIbUu
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2017 12:01:19
Svar/Indlæg:
639/66
er lige med på en lytter, jeg har selv problemer med støjgener på mit arbejde.

jeg har et jabra PRO 9470 hvilket fungerer godt sammen med skype for business men jeg mangler rigtigt meget støj reduktion og kigger derfor efter alternativer.

jeg har fundet dette fra jabra men har ikke nogen erfaring med det. https://www.jabra.dk/business/...

det er det eneste jeg lige har fundet der virker interessant indtil videre.

jeg ville dog ikke vælge mit nuværende headset igen grundet mangel på støj reduktion.



Torben67
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2017 15:26:16
Svar/Indlæg:
736/274
#2 Lige et par tips:

Dustin anbefaler: Jabra Evolve 75 MS headset

Proshop anbefaler: Også Jabra Evolve 75

Jeg har dog personligt meget dårlige erfaringer med et Jabra headset i den dyre ende og specielt deres support, der reelt bare trak tiden ud i stedet for at bytte lortet.

Jeg har kik på et alternativ i den helt ende: Plantronics Voyager Focus UC. Jf. test: Fantastisk mikrofon med 3x noisecancelling mics, god komfort, lækkert, og aktiv støjreduktion i hovedtelefonen. Prøv at læse tests....