Arr , sejler og sejler,, har forståelse her i juletiden, og hen over helligdage og nytår, der forventer jeg aldrig at leverings tid bliver overholdt.
De fleste har i denne tid mere at lave end de har folk til.. og mange vil gerne have fri i denne tid hvis de har børn,, så min mening er ,, slap lige af, med en lille kold cola,, og kig på det igen den 3.januar.. Kan selvfølge sagtens se , at hvis det er noget du virkelig står og mangler, så er det mega nedtur.
Men der er bare ikke så meet du kan gøre ved det, andet end at handle et andet sted næste gang, men man oplever desværre bare det her mange steder..
selv skulle jeg på mit arbejde have modtaget noget i går, som skulle havde været afsendt inden jul,, det kom ikke, det var dele til at få fixet noget, som vil forstyre de andre kollegaer, så det var bedst det var blevet lavet her i mellem jul og nytår, hvor det kun er os fra vedlighold der er på arbejde.. Men de kunne bare fortælle, at min palle stod på en pakkecentral, de kunne godt se at den var sendt inden inden jul, og skulle havde været der en 27.. og i dag er det den 28, og om det kom i morgen den 29 eller først den 2 eller 3 januar, kunne han ikke fortælle.. så øv,, men sådan er livet, en gang i mellem..
Så op med humøret, og en kold cola,, så køre det igen..