Jeg er den heldige ejer af et LG TV, som er så dejlig stort at de 1,8m man får med, ikke helt er nok til jeg kan få mit setup til at se pænt ud, så jeg ude efter et længere kable.
Med denne problem stilling har jeg fundet et hul i markede, skabt af LG, fordi de lever et micky mouse stik i 90 grade, så man hænge sit TV op, men det tyder så også på at LG er de eneste i verden som benytter sig af denne løsning. Jeg kan simplehen ikke finde et "nyt" kable med 90 grader i micky mouse. Av-connection, Av-cables, osv osv.. intet og de kan ikke skaffe det.
Nogen som vise mig et evt sort markede som handler i "ukorrante" dele :P
Tag dit nuværende stik, klip det over og split det sammen med https://www.avxperten.dk/stroe... i ønsket længde og luk med noget krympebånd eller samle muffer.. 😛
Sidst jeg var i Bilka og kigge efter dem, havde de ingen på hylden. Dog fik jeg en håndfuld gratis, som han hentede fra deres RMA afdeling. Der havde de dem i hopevis sagde han.
Måske du kunne prøve at høre den nærmeste bilka eller andet, om de evt har sådan nogle, som er vinklet, bagved du kan købe?
Jeg snakkede med AV-Cables, de har på ingen måde lyst til at hoppe ind på det markede, men jeg arbejder på andre muligheder, for at få fat i det 3 meter kable. JEg skal nok sige hvis jeg finder en løsning.
EET Europarts, tyder på at være et firma, som ikke har aktivitet i den reel verden, men er bosat i DK, sikkert af nogen skattemæssige grunde... Jeg fik lov til at oprette migselv som kunde hos dem, men de sælger ikke til Danmark.