Jeg erindre for lang tid siden de har en del problemmer med at lave folk sige nej til deres abonnemneter. saa de begyndet at opkraeve penge for ting selvom de er blevet sagt op af service modtageren.
Ville aldrig sige ja til dem. Alene at de har haft de metoder de har haft. For et år siden var de vist i aviserne som et skandalefirma, da de tilbød et "gratis" eftersyn vi fjernsupport. Her var det typisk ældre mennesker de søgte, og imens de sad over fjernsupport, talte de folk ind i et abonnement, uden egentlig at fortælle det var et abonnement. 6 Mdr bundet...
Begriber ikke at Waoo vil have noget som helst med Chilli at gøre. Jeg har efterhånden hørt mange skrækhistorie fra kunder der blev fanget i deres abonnementer. Tvivler på samarbejdet mellem de to firmaer varer ved, men så igen, de har sikkert bundet sig 3 år :)
Chili er totalt forfærdeligt og de bruger ikke andet end en rebranded version af Bullguard, foruden at de som nævnt "tilbyder fjernsupport" osv. for en merpris.
I bund og grund er firmaet stiftet af en man der har haft eller har erhvervet sig de rigtige forbindelser hos Waoo. Ingen ville bruge dem uden denne tilknytning.
Mig bekendt er det en rebranded version af Bitdefender de bruger. Jeg mener så også at bullguard bruger bitdefenders motor.
Når man kigger på deres priser har de lagt en voldsom overhead på sammenlignet med at købe bitdefender direkte, men det gør jo ikke selve produktet dårligere.