Erfaring med hrkgame.com

Spil d.  04. januar. 2018, skrevet af tneken
Vist: 2030 gange.

tneken
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2018 22:45:44
Svar/Indlæg:
42/14
Hej. Jeg overvejer at købe fallout 4 goty til pc. Her faldt jeg over en side der hedder hrkgame.com hvor man kan købe den ret billigt.er der nogen der kender den side. Er de ok eller er det svindel.
gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2018 22:46:56
Svar/Indlæg:
5504/640


Slizerdk
 
Newbie
Tilføjet:
04-01-2018 23:14:10
Svar/Indlæg:
197/3
Hejsa

FYI har danske spil kig på de sider i udlandet der ikke svarer skat af købte f.eks. Spil of disse blokeres uden varsel.

Bla have Hiper blokeret Kinguin af denne grund


Klump
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2018 00:11:15
Svar/Indlæg:
447/2
Er du fuld #2?

Danske Spil har absolut ingen ting med computerspil at gøre.

Danske Spil står udelukkende for Lotto / Skrabespil osv.


Slizerdk
 
Newbie
Tilføjet:
05-01-2018 07:32:04
Svar/Indlæg:
197/3
#3
Desværre ikke.

Spillemyndigheden kan lukke for salg af digitale spil hvis der ikke svares skat af salg og gevinst, bl.a har Hiper blokeret for Kinguin.net på opfordring af Spillemyndigheden da de er stationeret uden for EU og derfor ikke svarer skat af omsætningen i EU på deres salg.

§65 i spilleloven fastslår at det ikke er tilladt at formidle adgang på kommunikationsnet til illegale spillesider.
Jeg tillader mig at linke til en baggrundsartikel, der oplyser emnet: https://www.computerworld.dk/a...

Så Spillemyndigheden under Skat (bla. Danske spil) er meget aktive i øjeblikket og kan uden dom kræve hjemmesider blokeret uden nogen form for mulighed for at klage - diktaturmetoder i Danmark.

med venlig hilsen


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Slizerdk d. 05-01-2018 07:33:11.


puma99dk|
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2018 07:36:05
Svar/Indlæg:
501/10
#4

Hvornår lukkes adgangen så til ebay? der sælges os tons a spil uden for EU 🤣


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2018 08:18:49
Svar/Indlæg:
7765/230
#4
Tror da der er noget som du og hiper har misforstået...
Det er jo noget som gælder for gevinstgivende spil ala. poker bingo lotto osv osv...
Ikke for BF, CoD og andre online spil i den og andre genre 🤣 🤣 🤣


cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2018 09:49:23
Svar/Indlæg:
825/30
Grunden til at Kinguin blev lukket ned var at der også kører gambling på sitet.

Lige netop Kinguin sætter faktisk lokal moms på alle salg, hvis forhandleren er indenfor EU. Moms lovgivningen følger de meget skarpt, men købere kan naturligvis stadig snyde og sige de sidder i sydamerika.

Men det er altså ikke grunden til at de blev lukket, det er ulovlig gambling med CS:GO items.


Klump
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-01-2018 10:45:05
Svar/Indlæg:
447/2

#3
Desværre ikke.

Spillemyndigheden kan lukke for salg af digitale spil hvis der ikke svares skat af salg og gevinst, bl.a har Hiper blokeret for Kinguin.net på opfordring af Spillemyndigheden da de er stationeret uden for EU og derfor ikke svarer skat af omsætningen i EU på deres salg.

§65 i spilleloven fastslår at det ikke er tilladt at formidle adgang på kommunikationsnet til illegale spillesider.
Jeg tillader mig at linke til en baggrundsartikel, der oplyser emnet: https://www.computerworld.dk/a...

Så Spillemyndigheden under Skat (bla. Danske spil) er meget aktive i øjeblikket og kan uden dom kræve hjemmesider blokeret uden nogen form for mulighed for at klage - diktaturmetoder i Danmark.

med venlig hilsen

Slizerdk skrev d. 05-01-2018 07:32:04


Det eneste de har lavet er DNS block så. Det kan nemt omgås ved at skifte ens DNS Server til f.eks Google eller sådan noget.

Men det er korrekt at ved gambling, så har Spillemyndighederne (SKAT) mulighed for at få en udbyder til at DNS Block for det specifikke domæne. Men direkte køb af spil på sider som ikke udbyder gambling kan de ikke gøre en skid ved.