TV2 Play

Diverse d.  10. januar. 2018, skrevet af Kallaen
Vist: 1255 gange.

Kallaen
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2018 13:25:40
Svar/Indlæg:
165/25
Hej Gutter og Gutinder,

Jeg har opsagt vores TV pakke da jeg synes det er alt for dyrt. Men vi vil gerne se TV2s kanaler. Men ved ikke helt hvordan vi skal få TV2 Play på skærmen, tvet er et Sony 48R553C, det har godt nok netflix, opera browser og youtube, men det er også det.

Har en Linux server tilsluttet der kører kodibuntu og har ikke kunne finde noget til Kodi. Chromecast gider jeg ikke da man så skal afspille fra sin mobil eller bærbar, vil gerne have en separat enhed kun til tvet. Måske Nvidia Shield TV er en mulighed, men koster alligevel en del - findes der billigere alternativer?

Gode råd?
Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2018 14:19:43
Svar/Indlæg:
3385/80
At sige at man skal afspille fra en mobil for at bruge Chromecast, er som at sige at det er din fjernbetjening til TV'et der afspiller dine film.

Det er Chromecast'en der afspiller, din mobil eller tablet er blot fjernbetjeningen.


Springer
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2018 14:45:35
Svar/Indlæg:
765/28
Ellers et apple tv4 - ikke nødvendigvis 4k modellen. Det spiller


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
10-01-2018 17:26:19
Svar/Indlæg:
1001/5
Vi har ej heller "flow tv" hjemme ved os, og har ikke haft det i noget tid nu..

Vi har alt kørende på et Apple TV 4. Det fungere dælme godt. Men vi har også begge to iPhones (dog intet andet Apple) - selvom det jo absolut ikke er et krav man har det).

Vores problem er at med Netflix, HBO og TV2 Play, så er vi næsten oppe på samme pris som alm. TV.. Dog med den forskel, at vi nu altid kan styre hvad vi vil se.


Ebo
 
Superbruger
Tilføjet:
11-01-2018 08:40:01
Svar/Indlæg:
709/10

Vi har ej heller "flow tv" hjemme ved os, og har ikke haft det i noget tid nu..

Vi har alt kørende på et Apple TV 4. Det fungere dælme godt. Men vi har også begge to iPhones (dog intet andet Apple) - selvom det jo absolut ikke er et krav man har det).

Vores problem er at med Netflix, HBO og TV2 Play, så er vi næsten oppe på samme pris som alm. TV.. Dog med den forskel, at vi nu altid kan styre hvad vi vil se.

gaming-king skrev d. 10-01-2018 17:26:19


Alt andet lige, så kommer du alligevel af med medielicens, det skal alle, fuldstændig som at betale skat.


Kallaen
 
Superbruger
Tilføjet:
11-01-2018 21:29:12
Svar/Indlæg:
165/25
Blev enig med mig selv om at det blev en Nvidia shield tv.
Har deres tablet og undskyld mig, men vil andre eje eller støtte en virksomhed som Apple. Men det er en helt anden diskussion.