Jeg fandt en ægte Oldie i dag 😀
AMD Thunderbird 1 Ghz, det var den med blyanttricket. Nogen her der er gamle nok til at kunne huske HVILKE punkter der skulle "forbindes" med en blyantstreg?? 😉
Jeg fandt en ægte Oldie i dag 😀
AMD Thunderbird 1 Ghz, det var den med blyanttricket. Nogen her der er gamle nok til at kunne huske HVILKE punkter der skulle "forbindes" med en blyantstreg?? 😉
Jeg brugte nu en blyant dengang, og det virkede fint 😛
#34 argh øv.. troede lige det var den originale du havde fundet. Men tænkte også at 679kr var for billigt sluppet for sådan en
Samsung Galaxy A8
Har lige købt en 4K skærm. PHILIPS BRILLIANCE BDM4350UC :yes:
https://imgur.com/a/JkrTzYc
Vilket program bruger i til at uploade billeder så det vises i tråden? brugte peecee før men deres hjemmeside er nedlagt.
#47 sjovt du har en blæser til og få varmen væk fra overfladen af cpu/køler. Det har jeg tænkt over ofte at få gjort
#59 Brugte picee.dk. Ved ikke hvorfor det ikke virkede i første forsøg, prøvede alle mulighederne, men tak for tippet 🙂
Ja det må være min nuværende pc billeder kommer
specs
Core i7 2640
6 gb ddr 3 ram
500 gb harddisk
intel hd 3000
15,6" skærm
#72 da jeg så kablerne til at starte med, via mobilen, så troede jeg det var en masse hårprodukter du havde købt 🤣
Dyrt år
Min Imgur fucker up - sry.
#75 forklar venligst - Jeg har en del pics
#76, Det link der indsættes som billede skal slutte på .jpg
Prøv at højreklikke på billedet i Mapples indlæg #75 og vælg "åbn i ny fane (chrome-browser) så kan du se, at linket slutter på .jpg 🙂 Selve billedet hedder "NsOm2fw.jpg".
#77 - jeg forsøgte mig med et Tinypic billede der pænt endte på .jpg - det virkede ikke og Imgur laver ikke .jpg´s
Det må de jo gøre, siden Mapples har fixet dit billede.
Dit billede hedder i.imgur.com/NsOm2fw.jpg
Jeg fandt ud af hvordan - frem for at copy link skal man højreklikke på billede og copy den vej
Her er min nye Corsair 115 i cooler og mit nye Corsair 780T kabinet
i7-8770K og Corsair Dominator 16 Gb 3200
GSX1000 - GPS600 og Asus Z370 Gaming-E
PG279Q
Ja, der er det jo! Med et andet navn, men det virker fint 🙂
Det er nok sådan imgur gør det.
WTF 🤣. Tja ens feminine siden skal jo også frem i lyset ikke...
#72 da jeg så kablerne til at starte med, via mobilen, så troede jeg det var en masse hårprodukter du havde købt 🤣
Skrev Kramler d. 30-09-2018 23:08:37
😀Så fik jeg da smidt den controller i og lavet noget fan curve. En til CPU og en til GPU. samt lige et par billeder af controllere i mit kabinet nu. Og jeg skal da lige love for at sådan en omgang PWM sammen med en optimeret fan curve, det er altså noget der bare virker
Måtte ud og købe nyt mobo, da mit Gigabyte z270 Gaming 7 døde lille juleaften, efter jeg satte min nye ADATA XPG SX8200 240GB i. Efter jeg satte din i sp laver den bare boot loop og siger CPU fejl og jeg har prøvet ALT og testet med 2 andre CPU'er og dem laver den også bare fejl på.
Jeg fandt et asus rog maximus ix apex på tilbud hos Computersalg til 1699 Kr. Så det tog jeg med det samme, da det var det sidste til den pris og så røg der også lige et par CORSAIR Vengeance RGB PRO DDR4 16 GB oven i.
ALT virker på det nye board uden problemer, så det gamle board er helt sikkert dødt. Det er nu sendt til RMA og så må jeg se hvad der sker, da det ikke kan skaffes mere.